کالای بانه ای

  • ۰
  • ۰

یخچال فریزر ساید بای ساید کروپ مدل CR 482W

یخچال فریزر ساید بای ساید کروپ مدل CR 482 از سری محصولات برند کروپ با ظرفیت 19 فوت می باشد که در دو رنگ سفید و سیلور در بازار عرضه می شود.

یخچال ساید بای ساید 4 درب کروپ با ظرفیت کل 530 لیتر، دارای 3 طبقه و فریزر آن دارای 4 طبقه است که این طبقات از جنس شیشه ای نشکن هستند و یخچال و فریزر هرکدام 2 کشو برای نگهداری مواد غذایی دارند. 

تکنولوژی مقاومت این یخچال در برابر برفک از نوع نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک) است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال اشاره کرد.

مدل CR482 کروپ دارای محفظه نگه دارنده میوه و سبزیجات است که موجب ماندگاری و کیفیت بالای مواد غذایی می شود. گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و مواد غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی های ساید بای ساید کروپ، عملکرد سریع انجماد، آبسردکن (با مخزن آب داخلی)، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، سیستم عیب یاب هوشمند و لامپ های کم مصرف LED است. 

 

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی کروپ را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

  • ۰۰/۱۲/۰۵
  • فرنیا فتوحی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی